Gezocht: Brusselse basisscholen die mee willen zingen met Koningin Kato en het Vlaams Radio Koor! Schrijf je nu in en speel mee in een heuse muziektheatervoorstelling.

Het Vlaams Radio Koor zingt dag in dag uit met heel veel plezier. En dat plezier wllen we met zoveel mogelijk anderen delen!

Naar het succes van vorig jaar gaat het Vlaams Radio Koor opnieuw in zee met Zingend Schip voor het vocaal performance project 'Koningin Kato.' Dit geeft aan heel wat leerlingen de kans om het podium van Studio 1 in Flagey te delen met de Koningin en het Vlaams Radio Koor in een heuse muziektheatervoorstelling.

bekijk de teaser

Een docent van Zingend Schip komt een halve dag workshop geven in de school, voorafgaand aan het optreden in Flagey. De totale prijs (workshop in de school en deelname aan de voorstellingen in Flagey) bedraagt 40 euro, ongeacht het aantal leerlingen.

Dit is een project voor de 3de graad van de lagere school (5de en 6de leerjaar). De voorstellingen gaan door op 14, 15 en 16 mei.

Als uw school dit uniek, muzikale avontuur wil meemaken, stuur dan snel een mail naar zingendschip@gmail.com. Snel zijn want de plaatsen zijn beperkt!

Check zeker ook de Facebookpagina van de Koningin!