Zó vier je feest met klassieke muziek! Iedereen Klassiek neemt alles en iedereen mee in een vrolijk bad klassiek in en rond het Concertgebouw Brugge.

Het Vlaams Radiokoor brengt een selectie uit het programma van A Minimal Trip. Met minder kan je vaak meer zeggen, kijk maar naar de iconische werken uit de minimal music. Spelend met herhaling, glijdt de muziek van Philip Glass, Steve Reich, David Lang, Thomas Jennefelt en Michael Nyman eindeloos voort in een pulserende en psychedelische trip. Het Vlaams Radiokoor en Fabian Cooman presenteren een unieke mix van filmmuziek en koorwerken tijdens dit moment van meditatie en verstilling.

Philip Glass
Glassworks: Opening
3 Songs for Mixed Choir A Cappella: No. 3, Pierre de soleil
Truman Sleeps